GrandoHome | fürdőszoba, szaniter, padlólap és csempe webáruház
Visszahívást kérek!

Kosár:

0 termék 0- Ft
A kosár üres..

ÁLTALÁNOS  SZERZŐDÉSI  FELTÉTELEK  (ÁSZF)

 

 

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az UNDEFASA KFT. (székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 182. adószám: 13097871-2-09), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett grandohome.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

 

SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: UNDEFASA KFT.
A szolgáltató székhelye: 4032 Debrecen, Böszörményi út 182.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: szalon@undefasa.hu
Cégjegyzékszáma: 09-09-009915A
Adószáma: 13097871-2-09
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Telefonszámai: +36-52-540 540, +36-20-96-96-202
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-102557/2016.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Hetzner Online AG

 

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Jelen Általános Szolgáltatási Feltételek 2016. július 1-től visszavonásig hatályos.
1.3. A grandohome.hu webshop teljes tartalma (beleértve a felhasznált képeket, szöveges tartalmakat) szerzői jogvédelem alatt áll, az UNDEFASA Kft. tulajdona.

 

ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK:

1.4. Az adatvédelmi tájékoztató elérhetősége: www.grandohome.hu/adatvédelem, adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-102557/2016.

 

ÁRAK, ADATOK, FOTÓK:

1.5. A webáruházban megjelenített termékek vételárai tartalmazzák az Áfát. A házhozszállítási díjat, csomagolási és egyéb költségeket (amennyiben van) külön tüntetjük fel, a termékek vételára nem tartalmazza.

1.6. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.7. Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy az oldalunkon megjelenő termékfotók, termékleírások, elnevezések az egyes gyártók, illetve a beszállítóink által közzétett, vagy átadott adatok alapján vannak feltöltve oldalunkra. Mindent megteszünk az adatok pontosságáért, és az esetlegesen előforduló pontatlanságokat folyamatosan javítjuk. A gyártók, illetve beszállítóink által pontatlanul, vagy hibásan megadott adatokért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben a grandohome.hu webáruházban hibás vagy hiányos árak, vagy termékadatok találhatóak, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Az Undefasa Kft (grandohome.hu) ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően vagy még egyszer megerősíti a megrendelést vagy elállhat a szerződéstől. 

1.8. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a grandohome.hu webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árra, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os vételárra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától

1.9. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

1.10. A grandohome.hu webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.


RENDELÉS MENETE:

1.11. A kiválaztott terméket tegye a Kosárba (Kosárba rakom gomb) és kattintson a Tovább a Pénztérba gombra. A Pénztárban a rendelés történhet vendégként (megadja a szükséges adatokat, de nem regisztrál) vagy regisztráltként (a vásárlónak a webáruházban személyes fiókot kell létrehozni adatainak megadásával a „fiók létrehozása” gomb megnyomásával. Az itt megadott adatokat a későbbiekben bármikor módosíthatja).

1.12. Amíg megrendelt termék nem került kiszállításra addig szabadon módosíthatja, vagy akár törölheti is rendelését. Amennyiben az áru már kiszállításra került, akkor a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül.

1.13. Fizetési lehetőségek: Készpénz, Előre utalás, Utánvét, Online bankkártyás fizetés, PayPal fizetés. Szállítási módok: személyes átvétel telephelyeinken, futárszolgálat

1.14. Rendelés beérkezéséről egy automatikus levélben tájékoztatjuk. Ekkor  a megrendelés még nem elfogadott, hanem nyitott. Megrendelés akkor számít elfogadottnak, ha  az automata levélen felül külön visszaigazoljuk, értesítjük a fogyasztót - jellemzően e-mailben esetleg telefonon -,  megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről.

1.15. A grandohome.hu webáruház az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS:

1.16. A megrendelések feldolgozása annak visszaigazolása után haladéktalanul megtörténik. A megrendelés teljesítésének határidejéről a webáruházban történő vásárlás során tájékoztatjuk vásárlóinkat. Az egyes termékek szállítási határideje a beszerzés függvényében jelentősen eltérhet.

1.17. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.18. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

ELÁLLÁS JOGA:

1.19. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.20. Az elállási jog gyakorlásának menete: a sértetlen terméket a számlával, saját költségén küldje vissza az Undefasa Kft. címére (4032-Debrecen, Böszörményi út 182.), és 14 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. A termékek jellegéből adódóan kizárólag sérülésmentes, beépítetlen terméket tudunk visszavenni, abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

 

GARANCIA, JÓTÁLLÁS

1.21. Termékeinkre általánosan 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén haladéktalanul jelezze felénk garanciális igényét, hogy tájékoztatjuk a teendőkről. A garancia érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számla szükséges.

 

PANASZKEZELÉS

1.22. A panaszügyintézés a Szolgáltató székhelyén történik, ügyfélszolgálatunk elérhetősége a >Kapcsolat menüpontban

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

1.23. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Debreceni Törvényszék illetékességét.

 

Debrecen, 2016. július 1.