GrandoHome | fürdőszoba, szaniter, padlólap és csempe webáruház
Visszahívást kérek!

Kosár:

0 termék 0- Ft
A kosár üres..

GY.I.K. (Gyakran Ismétlődő Kérdések)

 

RÓLUNK

 

KAPCSOLATFELVÉTEL

 

RENDELÉS

 

FIZETÉS

 

SZÁLLÍTÁS

 

 


 

RÓLUNK

Hol található meg cégük?

Undefasa Kft bemutatóterem és központ: 4032-Debrecen, Böszörményi út 182.
Raktár 1. Debrecen: Domokos Márton kert (Böszörményi út vége)
Raktár 2. Budapest: XXI. kerület, Rézmű u 10. (a volt Csepel művek területén) >részletek

 

Van saját bemutatótermük?

Igen, van egy bemutatótermünk Debrecenben, illetve Budapesten van egy raktárbázisunk, ahol az igényekhez mért raktárkészletet tartunk. Mindkét helyen lehetőség van a webáruházban megjelentetett termékek egy részének a megtekintésére.

 

Minden a webáruházban szereplő termék megtekinthető kiállítva a bemutatóteremben?

Bár nagy raktárkészlettel rendelkezünk, sajnos lehetetlen, hogy minden egyes terméket kiállítsunk élőben abból a több tízezer árucikkből, melyet a webáruházunkban forgalmazunk. Törekszünk arra, hogy gyártónként legyen legalább néhány termék, mely alapján vevőink meg tudják ítélni a termék anyagminőségét, kidolgozását, stb. Mielőtt betérne hozzánk, kérjük érdeklődjön a kívánt termék elérhetőségéről!

 

Mások a bemutatóteremben alkalmazott árak mint weben?

Igen, előfordulhat. Az üzemeltetési költségek egy hagyományos üzlet (off-line) esetében magasabbak, ezért az itt alkalmazott árak eltérhetnek a webáruházban alkalmazott áraktól.

 

Milyen további kedvezményeket kaphatok vásárláskor?

Minden egyes terméket igyekszünk a beszerzési forrásoktól függően a legjobb árakra beállítani. Ezektől eltérni esetleg csak a rendelés nagyon nagy volumenére való tekintettel tudunk. Szerződött állandó partnereink egyedi árképzésben részesülnek, melyet a webáruházba való belépéskor a szerződésben meghatározott kondíciókkal látnak.

 

Van saját nyomtatott katalógusuk?

Jelenleg nincs nyomtatott katalógusunk, mivel beszállítóink száma hónapról hónapra változik és emiatt technikailag nagyon nehéz lenne az összes gyártót belefoglalni. Ettől függetlenül rendelkezünk nyomtatott gyártói katalógusokkal, melyekből az ilyen igények nagy részét ki tudjuk elégíteni.

 

Vállalnak burkolási munkát, beépítést is?

Igen, a munka volumenétől függően bármilyen tervezési, kivitelezési feladatot vállalunk, ezekről kérjük érdeklődjön személyesen elérhetőségeinken

 

 


 

KAPCSOLATFELVÉTEL

 

Kapcsolatba tudok lépni önökkel telefonon?

Igen, bár a gyorsabb és pontosabb ügyintézés érdekében mégis kapcsolat menüben található üzenetküldő űrlap használatát javasoljuk. Az ügyfélszolgálat telefonszámai nyitvatartási időben érhetőek el, ha átmeneti túlterheltség miatt nem tud velünk kapcsolatba lépni, visszahívjuk.

>kapcsolat

 

Mi a postai levelezési címük?

UNDEFASA Kft. Böszörményi út 182. 4032-Debrecen

 

Hogyan kaphatok további információt a kiválasztott termékkel kapcsolatban?

Bármilyen további információra van szüksége a kiválasztott termékkel kapcsolatban, munkatársaink szíves állnak rendelkezésre alul a Kapcsolat menüpontban feltüntetett elérhetőségek egyikén.

>kapcsolat

 

 


 

RENDELÉS


Hogyan tudok online rendelni?

A rendelés folyamata gyors és egyszerű. Lehetőség van regisztráltként és vendégként is vásárolnia. Egyszerűen rakja kosárba azokat a cikkeket, amelyeket meg szeretne rendelni, azután kattintson a Tovább a Pénztárba gombra. A Pénztárban töltse ki a szükséges adatokat, fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket és Adatvédelmi nyilatkozatot és a Rendelés leadása gombbal küldje el a megrendelést. Amennyiben nem boldogul, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk készséggel segít a rendelése elkészítésében.

 

Rendelésemet leadhatom telefonon is?

A megrendelések leadása a grandohome.hu webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges interneten keresztül a www.grandohome.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató ezen felületen nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

 

Honnan tudom, hogy rendelésem sikeres volt-e?

Amennyiben rendelése sikeresen megtörtént, akkor egy automatikusan kiküldött e-mailt kap tőlünk, melyben tudatjuk vásárlónkkal, hogy rendelési igénye beérkezett hozzánk. Ekkor  a megrendelés még nem elfogadott, hanem nyitott.

A megrendelés akkor számít elfogadottnak, ha  az automata levélen felül külön visszaigazoljuk, értesítjük a fogyasztót -  jellemzően e-mailben esetleg telefonon -, a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy a személyes átvétel lehetőségéről.

Ha valamilyen banki fizetési módot jelölt meg, akkor az áru ellenértékének beérkezéséről külön e-mailben értesítjük a vásárlónkat. Ha 48 órán belül nem kap tőlünk visszaigazolást, akkor rendelése nem sikerült. Ebben az esetben ismételje meg rendelését, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!

 

 Hogyan tudom rendelésemet módosítani, törölni vagy a megrendelt terméket visszaküldeni?

Amíg megrendelt termék nem került kiszállításra addig szabadon módosíthatja, vagy akár törölheti is rendelését.  Amennyiben az áru már kiszállításra került, akkor a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. A sértetlen terméket a számlával, saját költségén küldje vissza az Undefasa Kft. címére (4032-Debrecen, Böszörményi út 182.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

 

Miért nem érkezik meg a rendelésem?

Amikor egy rendelés nem érkezik meg várt időpontban, először azt javasoljuk, hogy nézze meg e-mail postafiókját, mivel minden változásról előzetesen e-mailt küldünk ki, melyben információ található a szállítás státuszáról. Amennyiben nem kapott ilyen levelet tőlünk, kérjük lépjen írásban kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az üzenetküldő űrlapon, mely alapján azonnal elkezdjük kivizsgálni az esetet, melyről tájékoztatást kap.

>tovább az üzenetküldő űrlaphoz

 

 


 

FIZETÉS

Milyen fizetési módok vannak a webáruházban?

Áruházunkban többféle fizetési módra van lehetőség: Készpénz, Előre utalás, Utánvét, Online bankkártyás fizetés, PayPal fizetés > további részletek



Biztonságos online fizetni?

A grandohome.hu webáruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

 

Bankkártyás fizetésnél milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra

 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

 

Forinton kívül más devizával is lehet fizetni bankkártyával?

Webáruházunkban bankkártyával a következő devizanemekben tud fizetni: HUF, EUR 

 

További kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről (HUF): >CIB fizetési tájékoztató GYFK

 

 

 


 

SZÁLLÍTÁS

 

Honnan tudom meg, hogy az általam rendelt áru kiszállításra került?

Rendelésének státuszáról e-mailben és SMS-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Egyéb részletekről ügyfélszolgálatunknál érdeklődhet.

>tovább ügyfélszolgálathoz

 

Csak Magyarország területére vállalnak kiszállítást?

Jelenlegi rendszerünk Magyarország terültéről érkező rendeléseket kezeli, de egyedi esetekben tudunk egyéb országok területére is szállítást vállalni, erről kérjük kérjen egyedi ajánlatot ügyfélszolgálatunkon.

>tovább ügyfélszolgálathoz

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költséget a Pénztárban jelenteti meg a rendszer, melyet a kosár tartalma és a szállítási mód együttesen határoz meg. A szállítási költség egyes termékek, vagy akciók esetében ingyenes is lehet.

 

Milyen módon lesz megrendelésem kiszállítva?

Kisebb terjedelmű termékeknél a megrendelt árut az MPL Futárszolgálatnak adjuk át szállításra, aki e-mailben értesíti vásárlónkat a szállítás részleteiről, feltüntetve minden szükséges információt a megrendelés nyomon követéséhez. Nagyobb tömegű áruknál (pl. burkolat, csemperagasztó…) logisztikánk telefonon egyezteti a legalkalmasabb időpontot vásárlónkkal.

 

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás pillanatában?

Kisebb terjedelmű termékeknél a futárcég még egyszer megkísérli kézbesíteni az árut, ha ez sikertelen, visszaszállítja raktárunkba, melyet ezután a szállítási költség ismételt kifizetését követően szállítunk ki újból. Nagyobb tömegű áruknál (pl. burkolat, csemperagasztó…) ez nem történhet meg, mivel a szállítás pontos idejét telefonon előre egyeztetjük a vásárlóval.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Kisebb, készleten lévő termékeknél (csaptelep, kiegészítők) a megrendelést és a fizetést követően még aznap átadjuk a megrendelt árut a futárszolgálatnak, ami 2-3 napon belül kerül kézbesítésre. Nagyobb tömegű, volumenű termékek esetében ezeket az árukat külön raklapokon elő kell készítenünk szállításra, mely után kerül kézbesítésre. Ez általában 3-5 napot vesz igénybe, ha a megrendelt termék készleten van.

Amennyiben a termék nincs raktáron sem nálunk sem a gyártónál, abban az esetben a várható szállítás idejéről tájékoztatjuk a vásárlót. A burkolatok esetében több gyártótól közvetlenül importáljuk a terméket, ilyenkor a külföldről történő beszállítás több időt vehet igénybe. Ennek pontos dátumáról és a beszerzés státuszáról folyamatosan tájékoztatjuk vásárlóinkat a megadott elérhetőségeken.

 

Honnan tudom, hogy a megrendelt áru szállításra került?

Amint átadtuk a megrendelt árut szállításra, e-mailben értesítést kap tőlünk, melyben a szállítással kapcsolatos összes információ rendelkezésre áll.

 

Személyesen át tudom venni a megrendelt árut?

Igen. A rendelés leadása során megjelölheti, hogy budapesti vagy debreceni raktárunkban szeretné átvenni személyesen az árut. Az áru elérhetőségéről időben tájékoztatjuk, mely után nyitvatartási időben bármikor átveheti rendelését.

1., Személyes átvétel Budapesti raktárunkban.
Cím: 1211-Budapest, Rézmű utca 10 (volt Csepel Művek területén)
Nyitva tartás: hétfő-csütörtök, 08.00-16.00, péntek: 08.00-15.00

2., Személyes átvétel Debreceni raktárunkban.
Cím: 4032-Debrecen, Domokos Márton kert Hrsz.: 058/11. (az utca a Böszörményi útból nyílik, a Charlie Hűtő-nél kell befordulni)
Nyitva tartás: hétfő-péntek, 07.30-17.00, szombat: 08.30-12.00

 

Mi történik, amikor a megrendelt termék sérülten vagy hiányosan érkezik?

A vásárló rendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen mennyiségileg és minőségileg ellenőrizni és hibátlan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a nem áll módunkban elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Ilyen esetben a gyorsabb ügyintézés végett azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

>tovább ügyfélszolgálathoz

 

Gyári hibás a megrendelt termék?

Kizárólag neves gyártók termékeit forgalmazzuk, de ennek ellenére is előfordulhat, hogy egy-egy darab mégis hibásan kerül forgalomba. Természetesen ezeket az eseteket a gyártók kivétel nékül kezelik. Ilyen esetekben, kérjük mielőbb tájékoztassák ügyfélszolgálatunkat a gyors ügyintézés érdekében. Fontos!: gyári hibás terméket semmilyen körülmény közözött ne építsen be, mert ilyenkor azonnal megszűnik a gyári garancia!